Arife

Tatilin en güzeli nasıl olur bilemem ama, her çeşidini denemiş biri olarak bu kez de tek başıma gittim..

Görsel

Görsel

İlk akla gelen soru: Çok sıkıldım mı? Hayır, az sıkıldım 🙂 Görsel

Görsel

Bol bol fotoğraf çektim, dinlendim,tembellik ettim; malum dönünce yine bir koşuşturma bekliyor bizi:/

Görsel

Tatilde ne yemeli, ne yememeli meselesi ise beni hep zorlamıştır.. Elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalıştım, paylaşmadığım kaçamaklar ise bir utanç kaynağı olarak bende kalsın 🙂 Görsel

Bayram geldi, her ne kadar öyle kapı kapı gezmeli, akraba eş dost ziyaret etmeli bayramlar yerini “ultra herşey dahil”lere bırakmış olsa da, siz siz olun tatlıyı fazla kaçırmayın 🙂

Mutlu huzurlu bayramlar!

Bir Cevap Yazın

