Güle Güle 2012!

126709352013newyearbackground

Geçtiğimiz yıl bir “Güle Güle 2011!” postu yapmışım. Orda bu sene yapmak istediklerimi tek tek sıralamış, bu yıl içinde gerçekleştirmeyi hedeflemiştim. Ne yaptım ne yapmadım, e malum insanın kendine dönüp bir bakması lazım..Şimdi gelelim geçirdiğim 365 günün değerlendirmesine..

Öncelikle her zamanki gibi ideal kiloma ulaşmayı ve sporu hayat standardım haline getirmeyi istemişim. Kilo meselesinde henüz ciddi bir değişiklik yok, ama spor işini oturtmaya başladım sayılır. Bu bakımdan kendimi tebrik ediyorum. Özellikle artık daha fazla koşabiliyor olmama çok memnunum. Kilo meselesine gelince artık onu da 2013 yazına gelmeden hallederim diye umuyorum:)

IMG_4328

Tez aşamasına geçtim, okumalarımı yapıyorum, ne yazık ki istediğim hızda ilerleyemiyorum. Bunun için daha çok çalışmalıyım:/

Geçen yıl hayatımda beni fazlasıyla yoran, enerjimi çalan birçok şey artık yok. En azından azalttım. İnsanlara “hayır” demeyi öğrenmeye çalışıyorum ve sanırım iyi bir öğrenci değilim. Kimseyi kırmamaya çalıştıkça ben daha çok kırılıyorum, bencilliğe ise hiç tahammül edemiyorum ama terbiyemi bozmalarına da müsaade etmem. Elimden geldiğince artık…

tumblr_m03qyknQ4l1r7lbd2o1_500_large

Gezi konusunda ise, sanırım en en en keyifli madde bu, hayallerimi gerçekleştirdiğimi gururla söyleyebilirim! Birçok arkadaşım bana “leyleği havada gördün” diye takıldı ama inanın ki insanın öncelikle kendisini, daha sonra çevresini keşfetmesinden daha güzel bir yolculuk olamaz. Bern’i, Cenevre’yi, Amsterdam’ı, Paris’i, Floransa’yı, Venedik’i, Roma’yı gördüm, bol bol gezdim, fotoğraf çektim ve yazdım. Elimden geldiğince burada paylaşmaya çalıştım. Herkese gezmek için biraz para biriktirme ve plan yapma azmi dilerim:)

tumblr_lci0fuSuy41qcfwlgo1_500

Şimdi sıra geldi yeni bir listeye!

1) Sağlıklı Yaşam : Bu madde aynen devam. Kilo verilecek, istenilen ve ideal olan sağlıklı sayıya erişilecek, düzenli spor yapılacak.Çok ciddi olmasa da yoğun sağlık problemleri yaşıyorum, bunların önüne geçmek için öncelikle kendimize çok çok iyi bakılacak! Her gün 2 lt su, 2 bardak yeşil çay içilecek. Yürünecek, süt içilecek. Sebze ağırlıklı sağlıklı beslenilecek. Abur cuburdan uzak durulacak (yer mi?)

2) Akademik Yaşam : Doktora için yurt dışı ve burslar araştırılacak. Bir şey yapıyorsan en iyisini yapmalı.

THESIS

3) Gezmeli Yaşam : İnsanlar sana “amma gezdin yeter artık” dese de aslında gittiğin yer değil, asıl mesele kendini keşfetmen. Neyi sevip neleri sevmediğini, hayattaki amacını bulman. Gezerken düşünmen, tarihi hissetmen. O yüzden ne kadar gezersen gez, insan ruhu öyle bir derya ki bir ömür yetmez insana.. Bu yılki büyük hedefimiz ise Amerika! 🙂

1280759098_central-park-new-york-wallpaper

Bir de elbet ki bol sevgi, bol mutluluk, bol kahkaha.. Başlarına bir de “sağlık” koydun mu, tadından yenmez bir yıl oldu mu sana!

Herkese musmutlu yıllar!

2 thoughts on “Güle Güle 2012!

    • Çok teşekkürler! İnsan yazınca hedeflerini görüyor, neyi ne kadar başarmış değerlendirebiliyor 🙂 En en en güzeli yazmak değil mi:) Amerikaaaa bekle bizi geliyoruuz!

Bir Cevap Yazın

