Gökkuşağı

rainbow_6

Ben biraz maymun iştahlıyım. Gerçek bu, kabul etmek zorundayım, her şeyle ilgileneyim, her konuda bir fikrim olsun insanıyım. Sadece alanlarında uzman olup geri kalanları önemsemeyenlere lafım yok, ama onları pek anladığım da söylenemez. Zamanım yok, bence tam bir bahane, çünkü herkesin zamanı eşit. Sadece onu kullanmayı bilmek gerek diye düşünüyorum.

Bu aralar ders çalışıyorum, çünkü Hazirana kadar tezimi yetiştirmem lazım. Önümüzdeki dönem doktoraya başvurabilmek için bu süreci uzatmamam gerekiyor. Bir yandan arkadaşlarımı, ailemi ihmal etmemeye çalışıyorum. Sonra, elbette ki bir önceki postta bahsettiğim gibi yaptığımız güzel aktiviteler var, toplumda bir fark yaratan. Son çıkan kitapları okumaya gayret ediyorum. Sinemaya gidemesem de, aldığım DVD’leri izliyorum. Yediklerime,içtiklerime dikkat etmeye çalışıyorum, çünkü bedenim bir çöplük değil. Haftada en az üç gün spora gidiyorum, koşuyorum ve yüzüyorum, kendime bir es veriyorum özellikle yüzerken, gerçekten dinlendiğimi hissediyorum. Koşarken düşünüyorum, düşündükçe zihnimi olumsuzluklardan arındırıyorum ve gittikçe performansım artıyor, mutlu oluyorum. Tabi bu arada gayet yorucu bir işim var, insanlarla içiçe olan her iş gibi bu da sıkıntılı.

Neticede, belki kendimi fazlasıyla yoruyorum, ama ben de böyle mutlu oluyorum:)

Hayatımın bir gökkuşağı gibi, rengarenk olduğunu hissettikçe, iyi ki nefes alıyorum diye şükrediyorum..

Bir Cevap Yazın

