İstanbul hatırası

Böyle eskiden fotoğraflar çektirilirmiş ya, İstanbul hatırası diye, kadın otururmuş, erkek ayakta 🙂 Öyle bir pozum olsun çok isterdim..

Nitekim yine İstanbul’u doya doya gezemeden dönüp geldim yine memlekete.

Ama Çengelköy’de kahvaltı yaptım, Ortaköy’de kahvemi içtim elbette:) O kadar da değil canııım

Görsel

Uçaktan Adalar manzarası:)Görsel

Mac Gençliği olmuşuz, haberimiz yok:) Neyse ki bu vesileyle şarj aleti problemi çekmedik..Görsel

Dostum bu okula girebilmek ne kadar zor… Araştırmaya kütüphaneye giriyorum diyorsun, almıyorlar???!!!Görsel

GS Üni Bahçesinden Manzara..

Görsel

GS Üni Suna Kıraç Kütüphanesi..Çok güzel bir çalışma alanı ama Türkçe kaynak yok.. Fransız Ticaret Kanunu var boy boy, ararsan..Görsel

Bilgi’de “Erasmus Gözüyle İstanbul” sergisi.. Fikir süper, çekilen fotoğraflar süper..Takdir ettim.Görsel

Çengelköy’den manzara..Görsel

Bilgi Mayfest, gençliğim:(

Görsel

Ortaköy meydan her zamanki gibi cıvıl cıvıl…Görsel

Bilgi Dolapdere Köprü.. Burası her zaman çikolata kokar, her zaman çok keyifli muhabbetleri, halatların üzerinde yaylandığımız günleri, dersten kaçılan saatleri anımsatır bana.. Kar kış fark etmez, hınca hınç doludur her zaman.. Ama o gün bomboştu…Görsel

Kahvaltımıza ortak olan minik kuş 🙂 İlla ki sepetten yiyecek!

Bir Cevap Yazın

