Instadiary

Malumunuz iPhone demek artik biraz da fotograf cekmek ve Instagram uzerinden filtreleyip paylasmak demek:) Ben de blogu her gün güncelleyemiyorum belki ama gün icinde kendimi veya görüp de beğendiğim seyleri fotoğraflamaya calisiyorum. O an gecip gidiyor belki ama fotograflara baktiginda sen tekrar o ani yasiyormuscasina iyi hissedebiliyorsun kendini:)


20120513-143834.jpg

*İzmir’den cook cok yakin bir dostum geldi, onunla bol bol vakit gecirdik, dertlestik, ozlem giderdik:) O aralar diyete basladim, simdi artik daha cok dikkat ediyorum yediklerime. Bu arada İstanbul’dan alip takma firsati bulamadigim pembe ve pudra rengi bileziklerimle bileklerime bayram ettirdim:) Bir de uzun suredir hayatima badem, ceviz ve kuru uzum sokmayi dusunuyordum, normalde cerez pek sevmem ama artik her gun 2 kasik yiyorum bu karisimdan:)
20120513-143848.jpg

Sevdigim dizilere biraz mola vermistim, her ne kadar Gossip Girl artik über saçma bir hale gelse de, Serena eziğin dibi olsa da belki son sezonudur diye umutla takip ediyorum. Fringe ise zaten yillarca izlesem bikmayacagim, ailemden biri gibi artik. Kuaforde, yolda, bakkalde bile Fringe izledigim gorulmustur.:) Daha baska sevdigim cok dizi var ama onlarin ekran goruntulerini cekmemisim demek, daha cok cekmeliyim!!!
20120513-143856.jpg
*Yine bir diger son zamanlar aktivitemiz DrawSomething; aslinda epeydir yuklu telefonumda ancak asil zevkli olan tanidigin insanlarla oynamak; biz de birkac arkadas birbirimizi ekleyip oynamaya basladik, cizemesem de tahminde cok basariliyim:)
Sonuncuyu bilememistim ama, cevabi Scream. Guzel cizmis dimi:)
Herkese mutlu pazarlar ve tum annelerin anneler gununu kutluyoooruum:))

Yorum bırakın