Zara Yeşili

Zara’nın web sitesinde gördüğüm yeşil ve haki tonundaki bu elbiseler o kadar güzeller ki, bundan sonra yeşilin adı değişip “Zara Yeşili” olacak gibi. Elbiseleri görünce siz de bana hak vereceksinizdir eminim.:)

Yılbaşına çok çok az bir zaman kaldı, yılbaşı dönemlerini çoook severim ama bu sene İstanbul’dan uzak olmam nedeniyle, o sokak süslemelerini, Nişantaşı’ndaki ışıkların altından evime yürümeyi çok özlüyorum.. Siz eğer oralardaysanız, benim yerime de havasını koklayın lütfen 🙂

Görseller, Zara.com’dan alınmıştır.

2 thoughts on “Zara Yeşili

  1. En koyu yeşil olan elbiseye bayıldım resmen 🙂
    Teşekkürler bloguma yorumun için, ben de geldim izleyici olmak istedim ama worpress ten hiç anlamıyorum maalesef. Nerde bu izle butonu ? :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    • Cok tesekkurler 🙂 Ana sayfada sag framede “to follow my blog” diye bir kisim var oraya e-posta adresini girmen gerekiyor sanirim, bloggerdaki izleyici sistemi gibi degil diye biliyorum ama postlar mailine geliyor.

Bir Cevap Yazın

