Mardin Kapı Şen Olur!

Uzun süre olmuş, yazamamışım. Gerçi çok geçerli bahanelerim var ama blogumu çok da özledim, yazmayı özledim; ama insaf edin bana uyumayı da çok özledim :/

Son zamanlarda ödevler, iş temposu, kulüp projeleri derken ciddi anlamda yoğun bir dönem geçirdim ve yoğun dönemin hemen ardından da taa yazın biletini aldığımız, dört gözle beklediğimiz Anadolu Buluşması için Diyarbakır’a gittik. Diyarbakır Rotaract Kulübümüzün inanılmaz ev sahipliği, yöresel yemekler, sıcacık sohbetler ve bol bol künefeyle harika bir haftasonu geçirdik. Dinlenmek için dönmek güzel ama zaten yılda birkaç kere görebildiğimiz arkadaşları arkada bırakmak da çok üzücüydü.

Cuma akşamı Antalya ekibi olarak Diyarbakır’a vardık, ardından ciğer ve künefe, sonrasında yoğun bir program için cumba yatak!

Cumartesi Tarihi Hasanpaşa Hanı’nda, daha önce yemediğimiz ve tahminen yiyemeyeceğimiz envai çeşit kahvaltılık, peynir, zeytin, domates, bal, kaymak (ah o kaymakların biri gitti biri geldi) 🙂

Ardından Suriçi gezisi, Bakırcılar, fotoğraf makinamı götüremediğim için çok pişman olduğum kiliseler, Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi, Menengiç Kahvesi, Sıcak Şarap. Akşamına Eyvan Gecesi. Eyvan gecesi, bayanların da katıldığı Sıra gecesiymiş, bunu da öğrenmiş olduk. Çok çok keyifli vakit geçirdik.

Ertesi gün Mardin’i gezdik. Çok yeni keşfedilen Dara’yı, köyde bize tarihi anlatan sevimli çocukları hiç unutmayacağım. Baba tarafından doğulu biri olarak sanki daha bir samimi, daha bir içten geliyor bana.

Akşama ise, Diyarbakır’a dönüş, ardından da Antalya uçağı, uçaktan korktuğum için bana yine gergin bir 1.5 saat ve ev.

Hiç unutamayacağım, çok samimi çok tatlı bir gezi oldu.

Fotoğrafları arkadaşlardan aldıkça postu güncelleyeceğim.

Herkese mutlu haftalar dilerim!