Yorgun Bünye Postu

Son zamanlardaki haftasonu organizasyonlarının birbirini izlemesinden ötürü, dinlenme fırsatım olmadı. Hafta içi zaten ofiste gelen giden çok, yoğun geçiyor; akşamları erken yatmama rağmen bir türlü dinlenemedim. Haftasonları da önce Kaş, sonra İstanbul, ardından Olimpos, sonrasında Alanya’daki Rotaract Konferansımızın ev sahibi kulüplerinden olup yaklaşık 300 kişinin transferiyle ilgilenmem nedeniyle gerçekten ayaklarımı uzatıp, kitabımı okuyup evin tozuna bile dertlenecek zamanım olmadı. Evin tozu derken bu noktayı atlamak istemiyorum çünkü ev artık benim yapabileceğimden çıktı, eve ciddi bir yardımcı eli değme vakti geldi. Poff.

Tüm bu koşuşturmaca arasında hayatıma giren en güzel şey, sevgilimin bana süpriz yapıp, o bayıldığım muhteşem kokuyu satın alması oldu: Love, Chloé!

Yıllardır kullandığım Burberry London’a ihanet etmek istemiyordum ama her gidiş gelişimde o kadar baştan çıkıyordum ki bu kokuyla, o da sanırım şehla bakışlarıma dayanamamış olacak, ertesi gün bir Douglas paketiyle bana süpriz yaptı. SSÖ!

  Bu noktada kendisine kocaman öpücükler :**

Ne zamandır göbek büyütmekten usandığım için, Groupon’da bulduğum Curves programına üye oldum. ABD’den başlayıp zincir halinde dünyaya yayılan, yalnızca kadınlara özgü bir spor programı olan Curves, yarım saatte 1.5 saatlik program etkisi yaratıyor ve özel aletlerle çalışıyorsunuz. Bugün ilk defa gideceğim için ben de yalnızca internette okuduklarım ve insanlardan duyduklarım kadarını aktarabiliyorum ancak. O yüzden deneyelim ve görelim diyorum, hemen sizlerle paylaşacağım deneyimlerimi:) Ama duyduğum kadarıyla 2-3 ayda ciddi incelme sağlıyormuş; özellikle 3-4 kilo değil daha çok fazlalığı olan bayanlarda etkisi daha çabuk görülüyormuş.

Yaz geldi ama sağlıklı yaşam ve spor çabalarımıza dur demek yok! Mümkün oldukça beyleri de dahil edelim, ne kadar of puf yapsalar da!:)

Ben gitsem de sizi harika bir fotoğrafçıyla tanıştırmak istiyorum:Burcu Çalışkan. FF’deki feedlerinden ve az zamanda inceleyebildiğim portfolio niteliğindeki blogundan gördüğüm kadarıyla o harika bir düğün & doğum fotoğrafçısı! Ayrıca BÖ!2010’da blogu, en iyi hobi blogları kategorisinde üçüncü olmuş! Kendisini tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

Sevgili Burcu, eğer bu postumu okuyor ve gülümsüyorsan, benim de düğünümü fotoğraflamayı peşinen kabul ediyorsun demektir!:) İnşallah o dönemde beraber güzel bir iş çıkarabiliriz. Tabii daha çoook vakit var.

TIK TIK! : http://hayatiminrenkleri.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

