Kaş..

19 Mayıs tatilinin Perşembe ile Haftasonunu buluşturan harika kombinasyonunu fırsat bilenler bir yerlere kaçtılar, yine uçak/otobüs biletleri bulunamadı, herkes yaza ufak bir hazırlık mahiyetinde minicik ufacık tatillerini yaptı ve ben de anneciğimin “ya haftasonu bi Kaş – Meis gezisi varmış, gitsek mi” önerisine balıklama atladım!

Aslında ailenin geri kalanı, geziyi organize eden teyzeler ekibiyle bir “Yunan Adası” olan Meis’e gitti. Kendisi 300 nüfuslu, miniminnacık, Kaş’a 1 deniz mili uzaklığında bir ada. Kaş da bildiğiniz gibi Antalya’nın güzide ilçelerinden olup aslen Akdeniz’de yer almakta. Meis manzaralı odamda, üflesem sigaramın dumanını soluyacakları uzaklıkta, bana geçmişi düşündürttü, 12 adaları, sonrasında aldığım uluslararası kamu hukuku, deniz hukuku derslerini anımsadım, ne zorluklarla dersi verdiğimi -aslında 3. seferde geçtiğimi- hatırladığım noktada tiksindim ve daha fazla düşünmemeye karar verdim, çok düşünmek; özellikle de tatilde pek zararlı!

Bir yeşil pasaport-suz olarak onların Meis adasına gittikleri gün, ben de Kaş’taki süper-sempatik otelimiz olan Sardunya otelin bahçesinde, kucağımda bilgisayarım, ayaklarımı uzatmışım, hafif bir esinti var hani şu “yüzünüzü yalayıp geçen” dediklerinden, bol bol blog gezdim, moda blogları, makyaj blogları, fotoğraf blogları.. Of gerçekten çok zevkliydi – ki bizimkiler Meis turunu 25 dakikada tamamlayıp kalan 4 saati aynı mekanda oturup sıkılarak geçirmişler diye hunharca bir zevk de duymadım değil 😛 – Sonra şapkamı takıp fotoğraf makinamı da boynuma takarak, bir yerli turist edasıyla minicik ufacık Kaş’ı gezip fotoğraf çektim. Cafe Mola’da sevgili arkadaşım Ceren’in teyzesinin ellerinden harika bir mantı yedim. 1 haftadır sabırla yaptığım yürüyüş ve direndiğim tatlılar karşısında biraz erimeye yüz tutmuş göbüşümü tekrar büyümeye mahkum eden, çay bahçesi içindeki o süper Ispartalı İrfan Usta dondurmasından yedim, hemi de kağıt helva arasında. Sonra otelimize döndüm, eşyalar toplandı, bizimkiler geldi ve baba seyahat ile kartal yuvasına dönüş!

Çektiğim fotoğraflara tekrar tekrar bakıyorum da, gerçekten Kaş benim için, son zamanlarda yaşadığım bir takım sağlık problemlerinin ardından tam bir Spa niteliğindeydi!

Fotoğrafları yüklemeyi çooook istedim, ama makinamın aktarma kablosunu gene kaybettim, en kısa zamanda bulup/arkadaşlardan temin edip yükleyeceğim!

Siz siz olun bu yaz mutlekaa Kaş’a gidin, dinlenin, kendinizi dinleyin!

Sevgiler!

Bu arada: Cuma istanbula gidiyorum, bana iyi yolculuklar!

O.

Bir Cevap Yazın

